Od ponad100 lat, Pilot jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w świecie produktów piśmiennych.

Słuchając naszych klientów i prowadząc badania jesteśmy w stanie kreować nowe standardy, które uwielbiają ludzie na całym świecie.

Jesteśmy obecnie numerem 2 na świecie w sprzedaży artykułów piśmiennych, za co dziękujemy WAM. Dziś zobowiązujemy się do spełnienia głównych wyzwań nowego tysiąclecia takich jak ochrona środowiska, innowacja i ciągła poprawa jakości i komfortu naszych produktów.

Europejska fabryka Pilot została założona w 1996 roku w Haute-Savoie, w pobliżu Annecy, w samym sercu europejskiego rynku. Obecnie w tym miejscu znajduje się europejska siedziba firmy.

PILOT CORPORATION OF EUROPE ma wspierać liczne filie i dystrybutorów na całym kontynencie w zakresie marketingu i logistyki, obejmując w ten sposób blisko 40 krajów europejskich.

Obszar produkcyjny Annecy rozciąga się na ponad 10 000 m² i zapewnia 60% podaży europejskich oddziałów. Obecnie w fabryce znajduje się m.in. 6 zaawansowanych linii produkcyjnych, które produkują około 40 milionów długopisów rocznie.

GŁÓWNA SIEDZIBA PILOT CORPORATION
Miejsce: Tokio – Japonia
Numer 1 na świecie w dziedzinie artykułów piśmiennych
Skonsolidowana sprzedaż w 2017 r. wyniosła: 104.1 mld ¥ - 21.5 mld ¥ (Europa)
Działanie na wszystkich kontynentach
2604 pracowników na świecie
Liczba Państw, w których sprzedawane są produkty marki PILOT: ponad 100

PILOT CORPORATION OF EUROPE
Miejsce: Annecy – Francja
Pracownicy w Europie: 240
Liczba Pańswt, w których sprzedawane są produkty marki PILOT: ponad 30
Europejska fabryka (ponad 10 000 m²) mieści się we Francji (Annecy).
W fabryce w Europie, produkuje się około 40 milionów długopisów.

Strigo to marka wychodząca naprzeciw Waszym oczekiwaniom związanym z kreatywnymi, nowoczesnymi produktami dla dzieci i młodzieży.

Działamy opierając się o najnowsze, światowe trendy i oczekiwania oraz pragnienia młodych konsumentów. Badamy rynek, by trafić dokładnie w ich potrzeby i gusta, a także obecną modę.

Nasze produkty mają pobudzić wyobraźnię i rozwijać zdolności manualne. Mają być funkcjonalne, trwałe i stylowe!

Dla zabawek Strigo nie ma jednego, właściwego zastosowania - chcemy, by były tym, czym akurat dzieci potrzebują by były. To jest właśnie kreatywność!

Produkty szkolne stworzyliśmy ze szczególną dbałością o jakość, by spełniały swoje przeznaczenie, a ich piękne wzory i kolory umilały czas nauki.

Plecaki dostępne są w pięciu starannie zaprojektowanych przez nas kolekcjach, które idealnie odzwierciedlają ich charakter: Nature, Fruits, Comic, Abstract oraz Basic i w czterech wielkościach, dzięki czemu idealnie dopasują się do wzrostu, postury,
a także oczekiwań użytkownika. To nasze najnowsze propozycje, idealnie odzwierciedlające aktualne trendy.

Możecie mieć pewność, że wszystkie nasze produkty są bezpieczne, gruntownie sprawdzone i przetestowane. Spełniają surowe normy bezpieczeństwa obowiązujące w Unii Europejskiej i są wykonane z najlepszych materiałów.

Pukka, czyli pierwsza jakość! Produkty Pukka to profesjonalizm wykonania połączony z najwyższą jakością materiałów i niepowtarzalnym stylem. Tworzenie notatek, segregowanie informacji i dokumentów, planowanie oraz organizacja pracy jeszcze nigdy nie były tak proste! Praca i nauka z produktami Pukka są po prostu przyjemniejsze!

O PUKKA
• Tworzenie i produkcja innowacyjnych produktów na bazie papieru dla światowego przemysłu od 2000 roku.
• 14 lat doświadczenia, poświęcenia i zaangażowania pozwoliły na rozwój i sprawiły, że marka stała się liderem na rynku w segmencie zeszytów i papeterii biurowej.
• Numer 1 w Wielkiej Brytanii w produkcji markowych zeszytów!

PUKKA na świecie
Produkty są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie:
• Europa (UK, Irlandia, Francja, Polska, Malta, Słowenia, Rumunia, Węgry, Czechy, Słowacja, Grecja, Cypr, Finlandia, Litwa, Niemcy, Hiszpania, Chorwacja, Szwecja, Norwegia, Serbia, Islandia, Holandia)
• Środkowy wschód (U.A.E, Kuwejt, Arabia Saudyjska, Jordania, Liban, Oman, Katar, Bahrajn)
• Karaiby - Barbados
• Australia i Nowa Zealandia
• Afryka (Nigeria, RPA, Kenia, Moroko i Tunezja)
• Mauritius
• Daleki Wschód (Chiny, Japonia, Singapur, Malezja)

Na dobre postrzeganie marki UHU mają wpływ pozytywne doświadczenia zdobyte podczas realizacji kreatywnych projektów, zarówno samodzielnie, jak i z członkami rodziny, podczas prac technicznych w szkole lub w grupie, w projektach modelarskich w domu czy w klubie oraz podczas majsterkowania lub profesjonalnego zastosowania w produkcji, naprawach i konserwacji.

Ludzie w każdym wieku, w najróżniejszych sytuacjach życiowych i o rozmaitych zawodach, użytkownicy działający w skrajnie odmiennych sektorach, zarówno prywatnych jak i komercyjnych, znają kleje UHU i uważają go za idealne rozwiązanie do klejenia w domu, szkole i pracy oraz podczas oddawania się ulubionemu hobby. Większość zaczyna używać UHU już w przedszkolu i szkole podstawowej.